Panasonic
Panasonic patří mezi největší výrobce elektroniky na světě. Za více než 100 let působení na světovém trhu představil celou řadu prvotřídních produktů, které nejednou posunuly technologickou laťku o úroveň výše. Zejména v posledních dvou dekádách Panasonic proslul coby dodavatel vysoce kvalitních a technologicky inovativních produktů především v oblasti foto a video. Digitální fotoaparáty, videokamery a skvělé objektivy si oblíbili profesionálové i hobby fotografové a kameramani po celém světě.
Nakupte chytře
Dostupnost
Cena
Kategorie
- Bezzrcadlovky
- Baterie
- Akumulátory
- Videokamery
- Objektivy s pevným ohniskem
- Nabíječky
- Síťové zdroje a adaptéry baterií
- Kompaktní fotoaparáty
- Fotobrašny
- Příslušenství různé
- Pouzdra na kompakty
- Popruhy na fotoaparáty
- Očnice a korekce
- Spouště
- Mikrofony
- Různé fotodoplňky
- Blesky
- Krytky
- Paměťové karty
- Fotobatohy
- Redukce k filtrům
- Adaptéry
- Gripy
- Předsádky
- Ministativy
- Konvertory
- Hledáčky
- LED mini světla
PANASONIC LUMIX S PRO 24-70 mm f/2,8
- certifikován Leicou
- základní zoomový objektiv
- krajina i portrét
PANASONIC LUMIX S 24-105 mm f/4 MACRO O.I.S.
- širokoúhlé ohnisko i krátký teleobjektiv
- ostrá kresba v celém rozsahu zoomu
- vhodný i na makrofotografii
PANASONIC LUMIX S 70-300 mm f/4,5-5,6 MACRO O.I.S.
- Objektiv s bajonetem L
- Formát Full-Frame
- Rozsah clony: f / 4,5-5,6 až f / 22
PANASONIC LUMIX S 28-200 mm f/4-7,1 MACRO O.I.S.
- Pro full frame snímač s bajonetem L-mount
- Ultra kompaktní konstrukce
- Univerzální objektiv s velkým zoomovým rozsahem
PANASONIC 12-35 mm f/2,8 II Power O.I.S
- 3x optický zoom, max zvětšení 0,34x, 7 lamelová clona až F22
- nejkratší ostřicí vzdálenost 25cm
- podpora 4K video, tichý provoz, 240fps AF ostření
PANASONIC LUMIX S PRO 16-35 mm f/4
- Bajonet L-mount
- Kompatibilní s APS-C (24-52,5 mm)
- Kontinuální clona f/4
PANASONIC LUMIX S PRO 70-200 mm f/2,8 O.I.S.
- Bajonet L-Mount objektiv
- Rozsah clony: f / 2,8 až f / 22
- Tři ED prvky, dva UED prvky
PANASONIC LUMIX S PRO 70-200 mm f/4 O.I.S.
- vhodný pro portréty, sport i zvířata ve volné přírodě
- kompatibilní se stabilizátorem s účinností 6 EV
- kvalitní kresba i příjemný kontrast v celém rozsahu ohniskových vzdáleností
PANASONIC 35-100 mm f/4,0-5,6 stříbrný MEGA O.I.S
- Ohniskové vzdálenosti 35–100 mm
- Úhel záběru 34°–12°
- Vnitřní ostřící mechanismus
PANASONIC 35-100 mm f/4,0-5,6 černý MEGA O.I.S
- Ohniskové vzdálenosti 35–100 mm
- Úhel záběru 34°–12°
- Vnitřní ostřící mechanismus
PANASONIC 50-200 mm f/2,8-4,0 ASPH LEICA DG Power O.I.S.
- optické vrstvy Nano Surface Coating, které brání zdvojené kresbě a přezáření
- odolná kovová konstrukce a odolné provedení proti rozmarům počasí (vlhkosti, prachu a...
- ohniskovou vzdálenost je možné ještě rozšířit pomocí telekonvertorů (1,4 x nebo 2x) až...
- −2 %
PANASONIC 100-400 mm f/4-6,3 II ASPH Power O.I.S.
- teleobjektiv s jednou asférickou čočkou, dvěma čočkami ED (Extra-low Dispersion) a...
- ideální pro sport, přírodu i akce
- kompatibilní s Panasonic Lumix a bajonetem Micro 3/4
PANASONIC 12-35 mm f/2,8 ASPH LEICA DG VARIO-ELMARIT
- Ohnisko 12 – 35 mm (24 – 70 mm ekv. 35 mm)
- Bajonet pro micro 4/3
- Světelnost f/2,8 až f/22
PANASONIC 25-50 mm f/1,7 LEICA DG
- Micro FourThirds (4/3) system
- Rozsah ohnisek 25-50mm / 50-100mm ekvivalent 35mm kinofilmu
- Světelnost f/1.7
PANASONIC 100-300 mm f/4,0-5,6 II Power O.I.S
- 3x optický zoom
- max zvětšení: 0,42x
- 7 lamel clony až f/22
PANASONIC 14-42 mm f/3,5-5,6 černý POWER O.I.S LUMIX G X VARIO pro MICRO 4/3
- Micro 4/3 systém
- Ohnisková vzdálenost 14–42 mm
- Elektronický pohon zoomu
PANASONIC 10-25 mm f/1,7 ASPH LEICA DG SUMMILUX
- Skvělý rozsah 10-25mm (ekv. 20-50mm) na krajinu ideální
- Konstantní světelnost f/1,7 v celém rozsahu
- Leica kvalita zaručena
- −7 %
PANASONIC 8-18 mm f/2,8-4 ASPH LEICA DG VARIO-ELMARIT pro MICRO 4/3
- ohnisková vzdálenost: f/8–18 mm (ekvivalent 35mm fotoaparátu f/16–36 mm)
- objímka objektivu: bajonet 4/3
- 7 lamel clony až f/22
PANASONIC 12-60 mm f/2,8-4,0 ASPH LEICA DG Vario-Elmarit POWER O.I.S
- 5x optický zoom
- makro se zvětšením až 0,6x
- 9 lamel clony až f/22
- −7 %
PANASONIC 7-14 mm f/4 ASPH LUMIX G VARIO pro MICRO 4/3
- Ohnisková vzdálenost: 7–14 mm
- Světelnost objektivu: f/4
- Zorný úhel: 114°–75°
- −7 %
PANASONIC LUMIX S 14-28 mm f/4-5,6 MACRO
- Bajonet L (Panasonic/Leica), full frame
- 2× zoom, rozsah ohnisek: 14 - 28 mm
- Světelnost objektivu je f/4-5,6
PANASONIC LUMIX S 20-60 mm f/3,5-5,6
- L-Mount objektiv
- Full-frame formát
- Ostření od 15 cm
PANASONIC 14-140 mm f/3,5-5,6 II ASPH Power O.I.S
- Ohnisková vzdálenost 14–140 mm
- Světelnost f/3,5–5,6
- Optická stabilizace POWER O.I.S.
- −6 %
Proč u nás nakupovat
& půjčovna
online
Panasonic
Společnost Panasonic je jedním z největších výrobců elektroniky na světě. Již od roku 1918 provádí výzkum v různých oblastech a je synonymem pro výrobní zkušenost, vysokou kvalitu a propracované výrobky.
Historie společnosti Panasonic se začala psát již v roce 1918, tedy v okamžiku, kdy Konosuke Matsushita zakládá společnost Matsushita Electric Devices Manufacturing Works. Prvními výrobky byly izolační desky a objímky pro elektrické lampy. Společnost postupně rozšiřovala své aktivity - nejen v Japonsku, ale i v zahraničí.
Poslání a vývoj značky
Panasonic vznikl již více než před 100 lety s touhou vytvářet hodnotné věci a technicky vyspělé produkty, a to mu vydrželo až do dnešních dnů. Tvrdá práce a odhodlání vedly k celé řadě inovativních produktů a toto nadšení a zápal postupně dovedly Panasonic do bodu, kdy se stal jedním z elektronických gigantů současnosti.
Ostatně slogan značky ideas for life hovoří za vše. Vychází z myšlenky obohacovat životy lidí po celém světě nejen prostřednictvím jedinečných produktů a špičkových služeb, ale také progresivního přístupu.
Panasonic působí ve více než 35 zemích v celé Evropě a regionu Společenství nezávislých států (SNS), ústředí má v Amsterdam v Nizozemsku a sídlo pro marketingové, prodejní a jiné činnosti ve městě Wiesbaden v Německu.
V Evropě a v regionu SNS zaměstnává společnost Panasonic více než 11 000 pracovníků, a to v prodeji, marketingu, výrobě, konstrukci a průzkumu životního stylu, jakož i v centrech výzkumu a vývoje a podpůrných společnostech. Evropská obchodní činnost (Panasonic Europe B. V.) začala fungovat v roce 1962, kdy společnost založila svou první pobočku v Hamburku v Německu.
Panasonic v České republice
Panasonic Czech Republic, s. r. o. byl založen 10. srpna 1995 v Praze s cílem rozšířit obchodní aktivity společnosti na našem trhu. Hlavním úkolem bylo dosáhnout maximální spokojenosti zákazníků tím, že získají technickou podporu a budou moci zakoupit produkty z širokého portfolia značky, a také vytvářet distribuční kanály a vyvíjet činnost v oblasti marketingu a reklamy.
V současnosti Panasonic prostřednictvím českého zastoupení prodává přes 800 druhů produktů včetně 550 různých výrobků kategorie audio/video, 240 výrobků z oblasti telekomunikace a IT a 30 druhů domácích spotřebičů.
Portfolio výrobce
Společnost Panasonic má produktové portfolio rozděleno do tří hlavních pilířů - spotřební produkty, business a servis a služby. Do první kategorie patří TV, digitální fotoaparáty, objektivy a videokamery, audio a video technika, sluchátka, domácí spotřebiče, péče o tělo, domácí a mobilní telefony, klimatizace.
Do sekce business patří především komplexní řešení pro firmy a kanceláře jako mobilní počítačová řešení, profesionální audio a vizuální řešení, vytápění a chlazení nebo komplexní řešení pro energie, budovy a dodavatelské řetězce.
Pro nás jsou samozřejmě nejrelevantnější právě digitální fotoaparáty, objektivy a videokamery Panasonic. Všechna tato zařízení mají mnoho společného - snadnou ovladatelnost, vysoký výkon, dlouhou výdrž a životnost a v neposlední řadě též vysoce kvalitní zpracování i použité materiály. S produkty Panasonic tak můžete tvořit skvělé obrazové i zvukové záznamy, vysoce kvalitní fotografie, domácí filmy a video.
Jak šel čas se značkou Panasonic
V roce 2011 uplynulo deset let od chvíle, kdy Panasonic představil svůj první digitální fotoaparát Lumix. Od té doby stále produkuje atraktivní fotoaparáty s nejpokročilejšími technologiemi i funkcemi, intuitivním ovládáním, povedeným designem a jedinečnou kvalitou.
Celá řada inovací patří právě k segmentu digitální fotografie. Jedná se mimo jiné o optický stabilizátor pro kompaktní fotoaparáty všech tříd (Mega O.I.S. / 2003), širokoúhlé objektivy u kompaktů (2006), režim inteligentní automatiky iA (2007) nebo revoluční konstrukce fotoaparátů s výměnnými objektivy bez zrcadlového mechanismu Lumix G (2008).
Ostatně Panasonic byl jedním z pionýrů a propagátorů dnes tolik populárních bezzrcadlovek (mirrorless, CSC). Do fotografického prostředí přinesl Panasonic i další novinky jako natáčení filmů v ultra vysokém rozlišení, 3D obraz či snadné propojení fotoaparátů s jinou audiovizuální technikou.
Společnost Panasonic je jedním z největších výrobců elektroniky na světě. Již od roku 1918 provádí výzkum v různých oblastech a je synonymem pro výrobní zkušenost, vysokou kvalitu a propracované výrobky.
Historie společnosti Panasonic se začala psát již v roce 1918, tedy v okamžiku, kdy Konosuke Matsushita zakládá společnost Matsushita Electric Devices Manufacturing Works. Prvními výrobky byly izolační desky a objímky pro elektrické lampy. Společnost postupně rozšiřovala své aktivity - nejen v Japonsku, ale i v zahraničí.
Poslání a vývoj značky
Panasonic vznikl již více než před 100 lety s touhou vytvářet hodnotné věci a technicky vyspělé produkty, a to mu vydrželo až do dnešních dnů. Tvrdá práce a odhodlání vedly k celé řadě inovativních produktů a toto nadšení a zápal postupně dovedly Panasonic do bodu, kdy se stal jedním z elektronických gigantů současnosti.
Ostatně slogan značky ideas for life hovoří za vše. Vychází z myšlenky obohacovat životy lidí po celém světě nejen prostřednictvím jedinečných produktů a špičkových služeb, ale také progresivního přístupu.
Panasonic působí ve více než 35 zemích v celé Evropě a regionu Společenství nezávislých států (SNS), ústředí má v Amsterdam v Nizozemsku a sídlo pro marketingové, prodejní a jiné činnosti ve městě Wiesbaden v Německu.
V Evropě a v regionu SNS zaměstnává společnost Panasonic více než 11 000 pracovníků, a to v prodeji, marketingu, výrobě, konstrukci a průzkumu životního stylu, jakož i v centrech výzkumu a vývoje a podpůrných společnostech. Evropská obchodní činnost (Panasonic Europe B. V.) začala fungovat v roce 1962, kdy společnost založila svou první pobočku v Hamburku v Německu.
Panasonic v České republice
Panasonic Czech Republic, s. r. o. byl založen 10. srpna 1995 v Praze s cílem rozšířit obchodní aktivity společnosti na našem trhu. Hlavním úkolem bylo dosáhnout maximální spokojenosti zákazníků tím, že získají technickou podporu a budou moci zakoupit produkty z širokého portfolia značky, a také vytvářet distribuční kanály a vyvíjet činnost v oblasti marketingu a reklamy.
V současnosti Panasonic prostřednictvím českého zastoupení prodává přes 800 druhů produktů včetně 550 různých výrobků kategorie audio/video, 240 výrobků z oblasti telekomunikace a IT a 30 druhů domácích spotřebičů.
Portfolio výrobce
Společnost Panasonic má produktové portfolio rozděleno do tří hlavních pilířů - spotřební produkty, business a servis a služby. Do první kategorie patří TV, digitální fotoaparáty, objektivy a videokamery, audio a video technika, sluchátka, domácí spotřebiče, péče o tělo, domácí a mobilní telefony, klimatizace.
Do sekce business patří především komplexní řešení pro firmy a kanceláře jako mobilní počítačová řešení, profesionální audio a vizuální řešení, vytápění a chlazení nebo komplexní řešení pro energie, budovy a dodavatelské řetězce.
Pro nás jsou samozřejmě nejrelevantnější právě digitální fotoaparáty, objektivy a videokamery Panasonic. Všechna tato zařízení mají mnoho společného - snadnou ovladatelnost, vysoký výkon, dlouhou výdrž a životnost a v neposlední řadě též vysoce kvalitní zpracování i použité materiály. S produkty Panasonic tak můžete tvořit skvělé obrazové i zvukové záznamy, vysoce kvalitní fotografie, domácí filmy a video.
Jak šel čas se značkou Panasonic
V roce 2011 uplynulo deset let od chvíle, kdy Panasonic představil svůj první digitální fotoaparát Lumix. Od té doby stále produkuje atraktivní fotoaparáty s nejpokročilejšími technologiemi i funkcemi, intuitivním ovládáním, povedeným designem a jedinečnou kvalitou.
Celá řada inovací patří právě k segmentu digitální fotografie. Jedná se mimo jiné o optický stabilizátor pro kompaktní fotoaparáty všech tříd (Mega O.I.S. / 2003), širokoúhlé objektivy u kompaktů (2006), režim inteligentní automatiky iA (2007) nebo revoluční konstrukce fotoaparátů s výměnnými objektivy bez zrcadlového mechanismu Lumix G (2008).
Ostatně Panasonic byl jedním z pionýrů a propagátorů dnes tolik populárních bezzrcadlovek (mirrorless, CSC). Do fotografického prostředí přinesl Panasonic i další novinky jako natáčení filmů v ultra vysokém rozlišení, 3D obraz či snadné propojení fotoaparátů s jinou audiovizuální technikou.